Manaxher i Departamentit Teknik dhe Trajnimeve

Kerkesat jane si me poshte:

  • Menaxher i Departamentit të Trajnimeve dhe Teknike (T&TD).
  • Përshkrimi i shkurtër i aktiviteteve:
  • AGSCO është një kompani shërbimi plotësisht funksionale e cila është përgjegjëse për kryerjen e shërbimeve të mirëmbajtjes dhe teknike për Trans Adriatic Pipeline AG (TAP). Shëndeti, siguria dhe mbrojtja e mjedisit, sjelljet etike, transparenca, rritja personale e ekipit tonë dhe bashkëpunimi janë vlerat tona kryesore. Ne fokusohemi në përmirësimin e vazhdueshëm duke vendosur objektiva dhe objektiva, duke siguruar shpërndarjen e duhur të burimeve teknike, njerëzore dhe materiale dhe duke adoptuar sisteme menaxhimi duke iu referuar standardeve ndërkombëtare.
  • Për të forcuar Departamentin Operativ të HQ dhe për të fuqizuar ekipin për zhvillimin e aftësive të ekipit O&M, ne po kërkojmë një “Menaxherë të Departamentit Teknik dhe Trajnimeve” (Menaxheri i T&TD).
  • Menaxheri i T&TD, si përfaqësues i shoqërisë, duhet të ketë një sjellje etike që synon vazhdimësinë dhe zhvillimin e kompanisë në afat të mesëm, në përputhje të plotë me rregullat e kompanisë dhe është përgjegjës për sigurinë e tij. aktivitetet dhe të raportojë drejtpërdrejt te ZKA dhe CEO, sipas udhëzimit të tij funksional. Ai/Ajo do të punojë në kontakt të ngushtë me Ekipin e O&M, Departamentin e HSE dhe Departamentin e SCA (Stafit dhe Çështjeve të Korporatës).
  • Ai/Ajo është përgjegjës për zhvillimin e aftësive të personelit O&M dhe për Koordinimin dhe Integrimin e sistemeve të Menaxhimit, në përputhje me udhëzimet për Cilësinë, Shëndetin, Sigurinë dhe Mbrojtjen e Mjedisit, Ligjin Shqiptar dhe menaxhimin e buxhetit. Përveç kësaj, ai/ajo ka përgjegjësinë e koordinimit të aktiviteteve për të arritur të gjitha qëllimet e kompanisë.
  • Në veçanti, ai/ajo do të fokusohet në:
  • Planifikimi dhe realizimi i trajnimeve – Zhvillimi i aftësive të personelit operativ;
  • Zhvillimi, Koordinimi dhe Integrimi i Sistemeve të Menaxhimit;
  • Menaxhimi i kontratave dhe mbështetja e Departamentit të Prokurimit për nevojat e O&M;
  • Mbështetje për ekipin e O&M dhe standardizimin e proceseve;
  • Kontrolli, monitorimi dhe udhëheqja e kostove operative për të siguruar vazhdimësinë e biznesit në lidhje me disponueshmërinë e nënkontraktorëve, mjeteve dhe materialeve;
  • Auditimi.
  • Kërkesat për profilin e kandidatit
  • Diplomë: kandidati duhet të ketë përfunduar studimet dhe të ketë diplomën në fushat inxhinierike. Inxhinieri Mjedisore ose Ekonomike do të jenë diploma preferenciale.
  • Përvoja precedente: Kandidati duhet të demonstrojë:
    • përvojë në Ekzekutimin/Menaxhimin e Trajnimeve;
    • përvojë në HSE për më shumë se 3 vjet dhe kualifikime specifike të shëndetit, sigurisë dhe mjedisit. Preferohen kandidatë me eksperiencë në Oil&Gas;
    • përvojë në Menaxhimin e Kontratës dhe/ose Prokurim
    • Eksperienca si asistent pedagog universitar dhe/ose studiues në fakultetin e inxhinierisë do të konsiderohet plus.
  • Certifikatat: Kandidati duhet të ketë:
    • patentë shoferi i vlefshëm B dhe i aftë për të drejtuar automjet 4×4;
    • Çertifikim i specializuar HSE (NEBOSH, IOSH ose kualifikime të tjera përkatëse);
    • Certifikata “Train the Trainer” do të konsiderohet plus;
  • Kërkohen aftësi:
    • Moderim i mirë dhe aftësi për të menaxhuar ankthin, stresin, etj (Neuroticizëm i ulët).
    • Ekstroversion i lartë (mirëdashësi, miqësi, këmbëngulje, energji e lartë, humor pozitiv, etj.)
    • Hapje e lartë ndaj përvojës
    • Pajtueshmëri e lartë (besim, moral, altruizëm, bashkëpunim, simpati, etj.)
    • Ndërgjegjshmëri e lartë
    • Komunikim i mirë
    • Qasje sistematike sipas proceseve ndaj menaxhimit të aktiviteteve të punës
    • Mendimi kritik dhe zgjidhja e problemeve
  • Kërkesat e detyrueshme:
    • Njohuri të gjuhës angleze dhe italiane
    • Njohuri të mira të Sistemeve të Menaxhimit (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 21001)
    • I disponueshëm për të punuar në distancë dhe për të udhëtuar brenda Shqipërisë deri në 30% të kohës së punës (vizitë në terren dhe aktivitete).

Mënyra e aplikimit: Të  gjithë  kandidatët e interesuar mund te aplikojnë duke dërguar elektronikisht dokumentat sipas listës si më  poshtë  në  adresën e e-mail: info@agsco.al ose në adresë të kompanisë Albanian Gas Service Company SHA : Rruga “Kosovareve”, pallati “NderPro” SHPK, Tirana, Albania.

Afati i lajmerimit duhet te jete 15 dita nga data e njoftimit.

  • CV-në;
  • Kopje të diplomës së shkollës së lartë dhe të kualifikimeve pasuniversitare;

*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen. Kandidati fitues do të dorëzojë orgjinalin e dokumentacionit të kërkuar ose fotokopje te noterizuar të tyre. Të gjithë aplikimet do të trajtohen në përputhje me dispozitat e Ligjit Nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”.